Conferință unică dedicată antreprenorilor și managerilor
A III-a ediție
11 SPECIALIȘTI DE TOP ȘI 11 INSTRUMENTE DE EFICIENTIZARE A ACTIVITĂȚILOR OPERAȚIONALE
Într-o lume a competitivă a afacerilor, în continuă schimbare, este vital să cunoști strategiile și instrumentele prin care poți eficientiza activitățile operaționale.
Prin conferința "Management operațional pe bune" aducem valoare reală în mediul de afaceri, oferind soluții practice și inspirație pentru antreprenorii și managerii din România.
Vom discuta o afacere din 11 direcții: Vânzări | Marketing | Achiziții | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Logistică | Dezvoltare.
Ia-ți acum biletul Super Early Bird și pregătește-te să iei parte la o zi plină de educație, conexiuni valoroase și inspirație!
Cui se adresează conferința "Management operațional pe bune"?
Acest eveniment este pentru tine dacă: ești antreprenor, manager, conduci echipe sau gestionezi activitățile operaționale dintr-o companie, indiferent de mărimea sau domeniul său de activitate.
Vei afla informații valoroase și instrumente practice pentru a crește eficiența și performanța operațională, atât pentru tine, cât și pentru echipa ta.
La finalul conferinței, vei pleca cu 11 instrumente practice, care acoperă domenii vitale ale unei afaceri:
Vânzări | Marketing | Achiziții | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Logistică | Dezvoltare.
Vei avea ocazia să înveți și să te inspiri din poveștile de succes ale speakerilor noștri
Vei avea oportunitatea de a interacționa cu alți profesioniști și a-ți dezvolta rețeaua de contacte în cadrul evenimentului
Ce s-a întâmplat la prima și a doua ediție a conferinței
"Management operațional pe bune"
Am pus accent pe oamenii care fac munca operațională, pe cei care au nevoie de soluții concrete, pentru activitățile pe care le desfășoară sau pentru blocajele și problemele pe care le întâmpină la locul de muncă.
Am descoperit strategii și instrumente practice pentru optimizarea activităților operaționale în 8, respectiv 10 arii ale unei afaceri.
Ne-am inspirat din experiența reală a speakerilor și a invitaților speciali, care au urcat pe scena evenimentului, precum: Andrei Dunuță, Dan Luca, Raluca Culda, Iulian Ghișoiu, Tatian Diaconu și Eleonora Ion.
Am purtat discuții valoroase, am creat noi conexiuni cu antreprenorii și managerii prezenți în sală și ne-am încărcat cu energia necesară, pentru a continua să ne dezvoltăm în mediul de afaceri.
Editia 2024
Editia 2023