Conferință unică dedicată antreprenorilor și managerilor
A IV-a ediție
10 SPECIALIȘTI DE TOP ȘI 10 INSTRUMENTE DE EFICIENTIZARE A ACTIVITĂȚILOR OPERAȚIONALE
Într-o lume competitivă a afacerilor, în continuă schimbare, este vital să cunoști strategiile și instrumentele prin care poți eficientiza activitățile operaționale.
Prin conferința "Management operațional pe bune" aducem valoare reală în mediul de afaceri, oferind mai mult decât inspirație antreprenorilor și managerilor din România. Dedicăm o zi oamenilor din operațional – celor care iau decizii, coordonează echipe, rezolvă blocaje, implementează strategii și vor ca lucrurile să funcționeze mai bine, zi de zi. Iar pentru asta au nevoie de soluții practice, care pot fi aplicate în realitatea afacerii lor.
Vom discuta o afacere din 10 direcții: Vânzări | Marketing | Sustenabilitate | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Dezvoltare.
Rămâi aproape! Urmează o ediție cu multă aplicabilitate, instrumente reale și energie bună pentru business!
Biletele EARLY BIRD vor fi disponibile în curând
Cui se adresează conferința "Management operațional pe bune"?
Acest eveniment este pentru tine dacă: ești antreprenor, manager, conduci echipe sau gestionezi activitățile operaționale dintr-o companie, indiferent de mărimea sau domeniul său de activitate.
Vei afla informații valoroase și instrumente practice pentru a crește eficiența și performanța operațională, atât pentru tine, cât și pentru echipa ta.
La finalul conferinței, vei pleca cu 10 instrumente practice, care acoperă domenii vitale ale unei afaceri:
Vânzări | Marketing | Sustenabilitate | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Dezvoltare;
Vei avea ocazia să înveți și să te inspiri din poveștile de succes ale speakerilor noștri;
Vei avea oportunitatea de a interacționa cu alți profesioniști și a-ți dezvolta rețeaua de contacte în cadrul evenimentului.
Speakerii evenimentului:

Designer de Sisteme și Expert în Productivitate
Dan Luca este Expert în Productivitate și Designer de Sisteme pentru Viață și Business. Este autorul a 3 bestsellers pe Amazon la categoria Managementul Timpului și a fondat în Romania comunitatea 5AM cu peste 10,000 de membri. În ultimii 12 ani a creat programe transformaționale pentru 1,200 de antreprenori și manageri care și-au dorit să evite burnoutul și să își crească exponențial nivelul de productivitate.

Fondator Afaceri în CONTROL | Expert Contabil și Consultant Financiar
Dan Preda este consultant fiscal, Expert Contabil CECCAR și Expert Fiscal Judiciar, specializat în analiza financiară și implementarea proceselor eficiente în business. Cu o experiență vastă în colaborarea cu antreprenori din diverse industrii, a creat programul Afaceri în CONTROL pentru a ajuta afacerile să treacă de la haos la structură, să își optimizeze resursele și să își crească profitul prin controlling financiar.
Prin programul AFC, Dan sprijină antreprenorii în implementarea unor structuri solide de management operațional, capital uman și control financiar. Cu sute de afaceri analizate și optimizate, el oferă nu doar expertiză, ci și soluții pragmatice, aplicabile imediat, care transformă companiile din interior, pentru a deveni scalabile, predictibile și profitabile.

Specialist în structurări de business | Fondatoarea Nora Business Consulting | Organizatoarea conferinței "Management operațional pe bune"
Sunt pasionată să aduc valoare în mediul de afaceri și în echipele cu care lucrez, prin tot ceea ce realizez.
Sunt licențiată în economie și auditor intern și extern ISO 9001. Din 2015 am conceput și implementat strategii de dezvoltare pentru echipe și companii. Am colaborat atât cu echipe românești, cât și din afara țării, lucrând în peste 15 industrii.
Pentru a susține progresul și optimizarea echipelor din companii, am pus bazele firmei Nora Business Consulting, în cadrul căreia oferim:
- suport în structurarea și organizarea companiilor;
- traininguri și teambuildinguri adaptate atât echipelor, cât și obiectivelor firmelor;
- planuri de carieră, bazate pe evaluări psihoaptitudinale.
Notează-ți data în calendar și pregătește-te pentru o zi care schimbă modul în care vezi operaționalul!
Biletele EARLY BIRD vor fi disponibile în curând
Agenda conferinței pe care nu vei vrea să o ratezi, dacă îți dorești să faci lucrurile mai eficient în afacere, arată așa:
Înregistrare și primire participanți
Panelul I
Coffee Break și Networking
Panelul II
Pauză de masă (*alături de speakerii evenimentului)
Revenire în sală & servire cafea
Panelul III
Networking de calitate
Ce include biletul la conferința "Management operațional pe bune"?
- Acces la cele 3 paneluri din cadrul conferinței, alături de 10 speakeri care vor aborda 10 segmente ale unei afaceri și invitați speciali: Vânzări | Marketing | Sustenabilitate | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Dezvoltare
- Cafea, răcoritoare și produse de patiserie de la Brutăria Simplu
- Prânzul alături de speakerii evenimentului*
- Networking cu antreprenori și manageri din diverse domenii de activitate
*Pauza de masă este inclusă pentru participanții cu bilet VIP
Conferința reper pentru antreprenorii și managerii care vor claritate, eficiență și direcție în afacere, revine în 2026!
Biletele EARLY BIRD vor fi disponibile în curând
Ce s-a întâmplat la primele trei ediții ale conferinței "Management operațional pe bune" ?
Am pus accent pe oamenii care fac munca operațională, pe cei care au nevoie de soluții concrete, pentru activitățile pe care le desfășoară sau pentru blocajele și problemele pe care le întâmpină la locul de muncă.
Am descoperit strategii și instrumente practice pentru optimizarea activităților operaționale în 10 arii ale unei afaceri.
Ne-am inspirat din experiența reală a speakerilor și a invitaților speciali, care au urcat pe scena evenimentului, precum: Andrei Dunuță, Dan Luca, Marius Șoflete, Raluca Culda, Iulian Ghișoiu, Dan Preda și Eleonora Ion.
Am purtat discuții valoroase, am creat noi conexiuni cu antreprenori și manageri prezenți în sală și ne-am încărcat cu energia necesară, pentru a continua să ne dezvoltăm în mediul de afaceri.
Ediția a III-a, 2025
Ediția a II-a, 2024
Prima ediție, 2023




























