Conferință unică dedicată antreprenorilor și managerilor

A III-a ediție

10 SPECIALIȘTI DE TOP ȘI 10 INSTRUMENTE DE EFICIENTIZARE A ACTIVITĂȚILOR OPERAȚIONALE

Într-o lume a competitivă a afacerilor, în continuă schimbare, este vital să cunoști strategiile și instrumentele prin care poți eficientiza activitățile operaționale.


Prin conferința "Management operațional pe bune" aducem valoare reală în mediul de afaceri, oferind soluții practice și inspirație pentru antreprenorii și managerii din România.


Vom discuta o afacere din 10 direcții: Vânzări | Marketing | Sustenabilitate | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Dezvoltare.

Ia-ți acum biletul Super Early Bird și pregătește-te să iei parte la o zi plină de educație, conexiuni valoroase și inspirație!


Vezi opțiuni BILETE

​Cui se adresează conferința  "Management operațional pe bune​"​?

Acest eveniment este pentru tine dacă: ești antreprenor, manager, conduci echipe sau gestionezi activitățile operaționale dintr-o companie, indiferent de mărimea sau domeniul său de activitate.

Vei afla informații valoroase și instrumente practice pentru a crește eficiența și performanța operațională, atât pentru tine, cât și pentru echipa ta. 


La finalul conferinței, vei pleca cu 10 instrumente practice, care acoperă domenii vitale ale unei afaceri:

Vânzări | Marketing | Sustenabilitate | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Digitalizare | CSR | Dezvoltare.



Vei avea ocazia să înveți și să te inspiri din poveștile de succes ale speakerilor noștri 

Vei avea oportunitatea de a interacționa cu alți profesioniști și a-ți dezvolta rețeaua de contacte în cadrul evenimentului

Speakerii evenimentului: 


 





 





 




ANDREI DUNUȚĂ | VÂNZĂRI

Fondator Arta de a NU vinde  | TEDx & Keynote Speaker | Sales & Public Speaking Trainer

Andrei Dunuță, cunoscut drept „Nebun de Bun în Vânzări” și singurul trainer din Romania certificat de KING of Sales - Jeffrey Gitomer, este creatorul universului Arta de a NU vinde® și un antrenor cu peste 14 ani dedicați educației în vânzări și public speaking. A antrenat peste 20.000 de profesioniști și a inspirat scenele de business alături de branduri precum IMB, UiPath, HP, Samsung, TBI și Oracle.


Arta de a NU vinde® este brandul care şi-a propus să dezvolte vânzările în România şi România prin vânzări. Reușește să își îndeplinească misiunea printr-o abordare #neconvențională, bazată pe jocuri, exerciţii şi provocări, îmbinând teoria şi practica, educaţia şi distracţia, motivaţia şi inspiraţia, totul într-un cadru safe, relaxant şi amuzant.




Fondator Afaceri în CONTROL | Expert Contabil și Consultant Financiar


Dan Preda este consultant fiscal, Expert Contabil CECCAR și Expert Fiscal Judiciar, specializat în analiza financiară și implementarea proceselor eficiente în business. Cu o experiență vastă în colaborarea cu antreprenori din diverse industrii, a creat programul Afaceri în CONTROL pentru a ajuta afacerile să treacă de la haos la structură, să își optimizeze resursele și să își crească profitul prin controlling financiar.


Prin programul AFC, Dan sprijină antreprenorii în implementarea unor structuri solide de management operațional, capital uman și control financiar. Cu sute de afaceri analizate și optimizate, el oferă nu doar expertiză, ci și soluții pragmatice, aplicabile imediat, care transformă companiile din interior, pentru a deveni scalabile, predictibile și profitabile.





Specialist în structurări de business | Fondatoarea Nora Business Consulting | Organizatoarea conferinței "Management operațional pe bune"

Sunt pasionată să aduc valoare în mediul de afaceri și în echipele cu care lucrez, prin tot ceea ce realizez.


Sunt licențiată în economie și auditor intern și extern ISO 9001. Din 2015 am conceput și implementat strategii de dezvoltare pentru echipe și companii. Am colaborat atât cu echipe românești, cât și din afara țării, lucrând în peste 15 industrii.


Pentru a susține progresul și optimizarea echipelor din companii, am pus bazele firmei Nora Business Consulting, în cadrul căreia oferim:

- suport în structurarea și organizarea companiilor;
- traininguri și teambuildinguri adaptate atât echipelor, cât și obiectivelor firmelor;
- planuri de carieră, bazate pe evaluări psihoaptitudinale.





Designer de Sisteme și Expert în Productivitate

Dan Luca este Expert în Productivitate și Designer de Sisteme pentru Viață și Business. Este autorul a 3 bestsellers pe Amazon la categoria Managementul Timpului și a fondat în Romania comunitatea 5AM cu peste 10,000 de membri. În ultimii 12 ani a creat programe transformaționale pentru 1,200 de antreprenori și manageri care și-au dorit să evite burnoutul și să își crească exponențial nivelul de productivitate.





Strateg în Marketing & Copywriting


Alina Mihalache este strateg în marketing și copywriting, soție și mama unui adolescent minunat. De peste 16 ani, sprijină antreprenorii prin strategii de digital marketing care aduc rezultate concrete.


Călătoria sa în marketing a început în 2008, imediat după absolvirea facultății de Litere. Totul a pornit dintr-o nevoie simplă – să vândă cursurile companiei de training la care lucra – dar această provocare s-a transformat rapid într-o pasiune. Din dorința de a înțelege complexitatea marketingului multichannel, a experimentat zone diverse: de la Google și Facebook Ads, la SEO Content Writing, E-mail Marketing sau Copywriting.


De-a lungul experienței sale, a colaborat cu peste 50 de business-uri, de la echipa Ron Kaufman România, Maxwell Leadership România, ApiLand, Viața Verde Viu, Paul Ardeleanu, până la afaceri aflate la început de drum. A coordonat campanii SOLD OUT, cu încasări de peste 70.000 de euro per lansare, alteori a eșuat și a luat-o de la capăt. Astfel, a reușit să valideze un proces clar prin care să livreze strategii profitabile, adaptate fiecărui client.


Scopul său este să ajute antreprenorii să construiască o ofertă care evidențiază valoarea reală și unicitatea produsului lor, combinată cu o strategie de marketing prin care să ajungă la clientul ideal rapid, simplu și rentabil.




CEO Cicada Technologies


Andrei Bogdan Rus este antreprenor în tehnologie, lector universitar și fondator al Cicada Technologies, o companie care dezvoltă soluții software menite să automatizeze sarcinile repetitive și să îmbunătățească procesele de lucru. Colaborează cu companii precum Teraplast, Hirschmann Automotive și Aptiv pentru a implementa tehnologii care eficientizează activitatea acestora. 


Pe lângă rolul său de antreprenor, predă la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, unde contribuie la formarea viitorilor specialiști în domeniul tehnologiei. Are o experiență solidă în cercetare, fiind implicat în mai multe proiecte academice și co-autor a peste 30 de lucrări științifice.


Susține educația și dezvoltarea digitală prin Asociația pentru Formare, Inovare și Dezvoltare în Domeniul TIC (AFIDD), unde ajută antreprenorii să înțeleagă beneficiile tehnologiei pentru afacerile lor. De asemenea, prin ITLAB RBL, un proiect al Romanian Business Leaders, sprijină dotarea școlilor din zone defavorizate cu laboratoare IT, oferind elevilor șanse mai bune la educație digitală. În timpul liber, îi place să navigheze pe mare și să călătorească alături de familie, considerând că echilibrul dintre muncă și viața personală este esențial.




Vicepreședinte Executiv @ Asociația Banca Regională pentru Alimente Cluj


Sunt Andreea Bobiș, Manager Operațional și Vicepreședinte Executiv la Banca pentru Alimente Cluj, unde, din 2020, contribui la reducerea risipei alimentare și combaterea sărăciei, construind punți de legătură între companii și ONG-uri.


Cu o experiență solidă în management și dezvoltare sustenabilă, am înțeles cât de important este ca inițiativele de responsabilitate socială (CSR) să fie integrate în strategiile companiilor. În interacțiunile mele cu mediul de afaceri, am observat că, deși există dorință de implicare, lipsa timpului și a resurselor poate fi un obstacol. Prin rolul meu, creez soluții care permit o implicare eficientă și cu impact real.


În prezent, coordonez activitatea logistică a Asociației Banca Regională pentru Alimente Cluj, care colectează surplusul de produse de la 36 de companii – retaileri, producători, procesatori, transportatori – și îl distribuie gratuit către 149 de ONG-uri partenere, ajutând astfel persoane aflate în dificultate.


Am fost mereu aproape de cauze sociale, fie prin voluntariat, fie prin proiecte care generează schimbări reale. Cu o experiență directă în colaborarea cu mediul de afaceri și sectorul ONG, aduc în discuție soluții pentru o societate mai responsabilă și mai sustenabilă.




Trainer, Numerolog, Autor​


Drumul dezvoltării personale nu se sfârșește niciodată, decât atunci când treci Dincolo și până atunci cazi, te ridici, înveți, trăiești, te împotrivești și apoi iar trăiești, mai mult sau mai puțin. Depinde de cât de multă încredere ai că vei reuși.

De 21 de ani sunt trainer.
De 13 ani sunt numerolog.
De 8 ani sunt fondatorul Școlii de numerologie.
De mai puțin de un an, am lansat prima mea carte.

Trainer:

De 21 ani țin traininguri. Îmi place să fiu printre oameni și să ofer o metodă de dezvoltare personală și din alte puncte de vedere, bazându-mă pe cunoștințe diverse: numerologie, psihologie, genealogie sau hermetism.

Numerolog:

Într-un moment de cumpănă, la 36 de ani, am avut nevoie să-mi dau seama prin ce am trecut și am început sa studiez Numerologia. Prin numerologie am studiat oamenii și i-am înțeles. Așa m-am apropiat de ei și de mine.

Scriitor:

În 2023 am lansat cartea ,,Capitolul 79. Cartea Vietii’’. În 2024 am lansat cea de-a doua carte a mea ,,Cartea de Numerologie’’.





Asistent universitar doctor și Expert contabil


Pompei Mititean este asistent universitar doctor la Facultatea de Management din cadrul SNSPA, unde predă, începând cu 2024, discipline din sfera guvernanței corporative și economiei întreprinderii.


Și-a obținut titlul de doctor în contabilitate la Academia de Studii Economice din București, cu o teză axată pe impactul guvernanței corporative asupra performanței companiilor.


În paralel cu activitatea academică, Pompei Mititean este și expert contabil (din 2023). De asemenea, el este antreprenor, în calitate de co-owner al Kastel Group – grup de firme ce include Monetics România (servicii de contabilitate), Fundația Kastel - Inaugurează Viitorul și Kastel Estate - companie de consultanță imobiliară și property management.














PARTENERI

 

 

 

 

 

Ce s-a întâmplat la prima și a doua ediție a conferinței

"Management operațional pe bune"


Am pus accent pe oamenii care fac munca operațională, pe cei care au nevoie de soluții concrete, pentru activitățile pe care le desfășoară sau pentru blocajele și problemele pe care le întâmpină la locul de muncă.

Am descoperit strategii și instrumente practice pentru optimizarea activităților operaționale în 8, respectiv 10 arii ale unei afaceri.

Ne-am inspirat din experiența reală a speakerilor și a invitaților speciali, care au urcat pe scena evenimentului, precum: Andrei Dunuță, Dan Luca, Raluca Culda, Iulian Ghișoiu, Tatian Diaconu și Eleonora Ion.

Am purtat discuții valoroase, am creat noi conexiuni cu antreprenorii și managerii prezenți în sală și ne-am încărcat cu energia necesară, pentru a continua să ne dezvoltăm în mediul de afaceri.

Ediția a II-a, 2024

Prima ediție, 2023

Nu rata oportunitatea de a descoperi strategiile și instrumentele pentru eficientizarea afacerii! 

Rezervă-ți locul acum!


Vezi opțiuni BILETE