Conferință unică dedicată antreprenorilor și managerilor

A II-a ediție

10 SPECIALIȘTI DE TOP ȘI 10 INSTRUMENTE DE EFICIENTIZARE A ACTIVITĂȚILOR OPERAȚIONALE

Într-o lume a competitivă a afacerilor, în continuă schimbare, este vital să cunoști strategiile și instrumentele prin care poți eficientiza activitățile operaționale. 

Prin conferința "Management operațional pe bune" aducem valoare reală în mediul de afaceri, oferind soluții practice și inspirație pentru antreprenorii și managerii din România.

Rezervă-ți data de 26 septembrie 2024 în calendar și fii pregătit să devii mai eficient în afacere!


Vezi opțiuni BILETE

​Cui se adresează conferința  "Management operațional pe bune​"​?

Acest eveniment este pentru tine dacă: ești antreprenor, manager, conduci echipe sau gestionezi activitățile operaționale dintr-o companie, indiferent de mărimea sau domeniul său de activitate. 

Vei afla informații valoroase și instrumente practice pentru a crește eficiența și performanța operațională, atât pentru tine, cât și pentru echipa ta.

Ce vei obține?

  • La finalul conferinței, vei pleca cu 10 instrumente practice, care acoperă domenii vitale ale unei afaceri:

Vânzări | Marketing | Achiziții | Financiar | Structurare | Productivitate | Resurse Umane | Juridic | CSR | Dezvoltare.


  • Vei avea ocazia să înveți și să te inspiri din poveștile de succes ale speakerilor noștri 
  • Vei avea oportunitatea de a interacționa cu alți profesioniști și a-ți dezvolta rețeaua de contacte în cadrul evenimentului



Speakerii evenimentului: 


 














Cine sunt speakerii evenimentului? 

ANDREI DUNUȚĂ | VÂNZĂRI

Fondator Arta de a NU vinde  | TEDx & Keynote Speaker | Sales & Public Speaking Trainer


​El este Andrei Dunuță, fondator Arta de a NU vinde - o nouă filozofie de a face vânzări, antrenor de Public speaking & Vânzări, TEDx Keynote Speaker, aka omul care îți va arăta că poţi să fii nebun de bun în vânzări.


Misiunea lui este să dezvolte vânzările și public speaking-ul în România si România prin vânzări și public speaking.


Convenționalul nu mai dă tonul, așa că e timpul să schimbăm șablonul! Şi asta și-a şi propus: să facem trecerea de la strategia PPC (Poate Pică Ceva) la strategia ABT (Antrenamentul Bate Talentul).


I-au trecut prin mână, în cei 14+ ani de experiență, peste 20.000 de cursanți, a antrenat peste 5000 de speakeri și a livrat peste 1000 de traininguri de vânzări sau concepte creative de vânzări și/sau public speaking pentru branduri precum: Coca Cola, Banca Transilvania, UiPath, HP, Dell, BAT, NN Asigurari, LibraBank, tbi bank și multe altele.









Expert în Productivitate, Designer de Sisteme, Fondator 5AM România


Dan este expert în productivitate, creator de programe transformaționale și autor a 3 cărți best-seller pe Amazon la categoria Managamentul Timpului - 5AM Revolution, Productivity SuperHero, Dream Life Blueprint. 

Cărțile au fost publicate și în România dar și în India și SE Asiei - unde în ultimii ani s-au vândut mai mult de 60,000 de exemplare.  

În 2013, Dan a fondat Comunitatea 5AM în România, care a ajuns în prezent la mai mult de 10,000 de membri. Prin challenge-uri interactive în 5AM Club, Dan stimulează participanții să adopte sisteme sănătoase pentru viață și business. 

Prin programele sale transformaționale, Dan a inspirat mai mult de 1,200 de antreprenori să își recâștige echilibrul și să își crească exponențial productivitatea.









Partener externalizat de management financiar @ ioanastan.ro 

Experiența profesională de peste 20 ani împletită cu certificarea CFA (Analist Financiar Certificat), m-au ajutat să-mi rafinez pasiunea legată de cifre și de povestea pe care acestea o spun despre orice afacere.


Livrez clienților mei ABC-ul financiar prin care simplific Cifrele din business în rapoarte ușor de înțeles pentru antreprenor și managerii săi non-financiari, astfel încât Banii să circule mai eficient, iar Afacerea să fie mai prosperă.


Cine sunt eu?


  • CFO externalizat: servicii de analiză, bugetare, planificare financiară, organizarea unui sistem de raportare financiară pe înțelesul antreprenorilor, parteneriat pe termen lung pentru siguranță și context de creștere.
  • Ghid financiar pentru antreprenori în ieșirea din operațional și creșterea afacerii, păstrând controlul asupra acesteia.
  • Suportul antreprenorului pe management financiar pentru a transforma strategiile de business în realitate.
  • Implementator de limbaj comun legat de cifre între antreprenor, echipă și contabil pentru optimizarea performanței financiare a afacerii. 
  • Trainer de management financiar pentru manageri non-financiari.





Specialist în structurări de business și fondator Nora Business Consulting 

Sunt pasionată să aduc valoare în mediul de afaceri și în echipele cu care lucrez, prin tot ceea ce realizez.


Sunt licențiată în economie și auditor intern și extern ISO 9001. Din 2015 am conceput și implementat strategii de dezvoltare pentru echipe și companii. Am colaborat atât cu echipe românești, cât și din afara țării, lucrând în peste 15 industrii.


Pentru a susține progresul și optimizarea echipelor din companii, am pus bazele firmei Nora Business Consulting SRL, în cadrul căreia oferim:


  • suport în structurarea și organizarea companiilor;
  • analize lunare la nivel 360 pentru companii;               
  • traininguri și teambuildinguri adaptate atât echipelor, cât și obiectivelor firmelor;
  • planuri de carieră, bazate pe evaluări psihoaptitudinale.








Owner Asero Global Investment

Cu o experiență solidă de peste 15 în mediul corporate am gestionat cu succes proiecte atât la nivel național, cât și internațional, implementând strategii inovatoare și obținând rezultate remarcabile. În ultimii ani, mi-am îndreptat atenția către zona de antreprenoriat și dețin o formă de consultanță în dezvoltarea afacerilor și implementarea strategiilor de responsabilitate socială corporativă (CSR) în diverse companii.

Pasiunea mea pentru dezvoltare, atât în domeniul profesional, cât și personal, m-a condus mereu să urmăresc creșterea valorii companiei și a capitalului uman. Cu o experiență de peste 10 ani în coordonarea proiectelor de voluntariat și în implementarea campaniilor umanitare, am reușit să mobilizez și să antrenez voluntari din toate mediile de business, contribuind astfel la creșterea impactului social și la dezvoltarea comunităților.










Terapeut Transformare Personală

Numele meu este Andi Oprea și, precum mulți alții, am avut un moment de introspecție în această călătorie numită viață, în care m-am întrebat: "Care este adevărata mea identitate și care este scopul meu aici?". 

De atunci, am început să îmi transform treptat viața, căutând răspunsuri și inspirație din înțelepciunea transmisă de marii înțelepți ai lumii, chiar dacă încă nu am experimentat în întregime ceea ce caut.

În explorarea mea, am experimentat terapia ThetaHealing și tehnica de eliberare emoțională, Sedona, eliberându-mă de blocaje, convingeri și frici. 

Aceste tehnici m-au ajutat să înțeleg și să eliberez emoțiile refulate, restabilindu-mi echilibrul și încrederea în sine. 

Acum, ca terapeut ThetaHealing și coach specializat în Metoda Sedona, împărtășesc cunoștințele și experiența mea pentru a ghida și sprijinii suflete în căutarea propriei eliberări emoționale și echilibru interior.








Systemic Coach | Teams | Career

Raluca Culda este creatoarea Reinventează-te.  Are peste 18 ani de experiență în training și coaching cu antreprenori, manageri din instituții publice și companii multinaționale din România, Europa și Africa.


A creat un proces de reinventare profesională, care să te susțină să ajungi în 3 pași la rădăcina provocării pe care o ai în acest moment și să îți ofere o direcție clară de acțiune. 


Promisiunea Ralucăi pentru colaborare este că vei obține claritate, curaj și rezultate pe termen lung.


+ 17 ani experiență în business și Resurse Umane

+ 1000 de ore de coaching plătit

+ 3000 de ore de training și consultanta în procese de echipă

+ 12.000 de interviuri realizate în rol de Recrutor

8 certificări internaționale în domeniul coaching, training și analiză comportamentală

Creatoarea a peste 10 programe de educație, dedicate mediului business

Fondatoarea a două branduri naționale









Manager - SSM.ro by CONSULTIA


Petrică Mureșan, antreprenor și administrator al Grupului de firme Consultia, este expert în transformarea digitală a domeniului Securitate și Sănătate în Muncă (SSM). Deține calitatea de Șef serviciu extern de prevenire și protecție și este dezvoltatorul platformei SSM.ro, o soluție inovatoare care permite digitalizarea integrală a activității de resurse umane, securitate și sănătate în muncă, precum și prevenirea și stingerea incendiilor. 


Prin inițiative legislative, a contribuit la apariția Legii 208/2021 privind utilizarea semnăturii electronice în relațiile de muncă și a H.G. 259/2022 pentru modificarea Normelor metodologice de aplicare a Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,  contribuind astfel la promovarea digitalizării activităților de HR/SSM/PSI în România.










Fondator TargetWeb

Iulian Ghișoiu este unul dintre cei mai cunoscuți specialiști SEO din România, cu o vastă experiență de peste 18 ani în domeniu. Ca fondator și proprietar al agenției SEO Target Web, Iulian este dedicat să ajute companiile să-și îmbunătățească semnificativ vizibilitatea în Google pentru ca acestea să obțină mai mulți clienți. 

Recent, în 2023, Iulian a lansat seria de cursuri "SEO Mastery", destinată să sprijine antreprenorii, specialiștii în marketing online și pe cei interesați de reconversie profesională să-și dezvolte competențele SEO.  

Pe lângă rolul său de antreprenor și specialist SEO, Iulian este un speaker, trainer și formator apreciat, contribuind la dezvoltarea profesională a altora în acest câmp. De asemenea, administrează grupul de Facebook "Optimizare SEO", o comunitate dedicată schimbului de cunoștințe și experiențe în SEO.










Director Lingemann Romania și Ungaria.


Dorin Sebastian Șaramet este Directorul Lingemann Romania și Ungaria. În ultimii 75 de ani, Lingemann GmbH s-a specializat în sprijinirea clienților industriali cu bunuri de consum, prin soluții conceptuale individuale și personalizate în managementul pieselor C. Lingemann GmbH este partenerul clienților săi pentru tot ceea ce ține de achiziție, depozitare, logistică și livrare, gestionarea aprovizionării și soluții specifice.  


În 1998, Dorin și-a deschis propria firmă în domeniul forestier în Germania, iar m-ai apoi, în 2002 s-a întors în țară și a înființat aici o altă firmă, în același domeniu. În 2008, după discuții de aproape un an cu proprietarii Lingemann GmbH, Dorin a deschis filiala din România a acestei companii.


Dorin prețuiește educația. Este unul dintre membrii fondatori ai Școlii Profesionale Germane Kronstadt Brașov (SPGK), instituţie ce devine, pe zi ce trece, un punct de reper pentru ceea ce înseamnă procesul de relansare a învăţământului profesional şi tehnic.


De mai bine de 14 ani, Dorin participă la o mulțime de conferințe și seminarii în toată România – fiind speaker în discuții de afaceri sau probleme legate de învățământ în țara noastră.










 

Business Development Manager @ EUROSMART


Cristian Gherghel este un membru valoros al echipei Eurosmart, demonstrând un angajament remarcabil în domeniul insolvenței și o vastă expertiză bancară. 


Se distinge prin soluții inovatoare și cunoștințe ample în ale industriei financiare, iar în Eurosmart contribuie semnificativ la restructurarea strategică și dezvoltarea oportunităților de afaceri, evidențiind o dedicare profundă față de creșterea companiei și satisfacția clienților.






  







Informațiile despre restul speakerilor invitați sunt în curs de actualizare.

Urmărește-ne pe canalele de social media pentru a rămâne la curent cu cele mai recente informații despre cea de a doua ediție a conferinței "Management oprațional pe bune" 2024.







Ia-ți biletul acum și pregătește-te să iei parte la o zi plină de educație, conexiuni valoroase și inspirație!


Vezi opțiuni BILETE

Agenda conferinței pe care nu vei vrea să o ratezi, dacă îți dorești să faci lucrurile mai eficient în afacere, arată așa:

08:00 - 09:00

 Înregistrare și primire participanți

09:00 - 11:00

Panelul I: Vânzări | Marketing| Achiziții | Financiar | Structurare

11:00 - 11:30

 Pauză de cafea și Networking  

11:30 - 13:30

Panelul II: Productivitate | Resurse Umane | Juridic | CSR | Dezvoltare

13:30 - 14:30

Networking 

Ce include biletul la conferința "Management operațional pe bune"?

  • Acces la cele două paneluri din cadrul conferinței, alături de 10 speakeri care vor aborda 10 segmente ale unei afaceri: Vânzări | Marketing | Achiziții | Financiar | Structurare |Productivitate | Resurse Umane | Juridic | CSR | Dezvoltare.
  • Cafea, răcoritoare și produse de patiserie.
  • Networking cu antreprenori și manageri din diverse domenii de activitate.


Ce s-a întâmplat la ediția I a conferinței 

"Management operațional pe bune"


Ziua de 28 septembrie 2023 a fost un vis devenit realitate. Prima ediție a conferinței "Management operațional pe bune" a strâns o sală plină de oameni dornici de educație, eficientizare și evoluție. Iar atmosfera a fost energizantă!

  • Am pus accent pe mediul operațional, pe oamenii care sunt în prima linie și care fac munca operațională. 
  • Am descoperit poveștile de succes ale speakerilor și 8 instrumente practice, de pus în aplicare, pentru eficientizarea activităților operaționale din companii. 
  • Am purtat discuții valoroase, am creat noi conexiuni și ne-am încărcat cu energia necesară, pentru a continua să ne dezvoltăm în mediul de afaceri.


Le mulțumim încă o dată speakerilor ediției anterioare, care au susținut acest eveniment:

  • Mircea Barticel, CEO BDM Systems – vânzări;
  • Teodora Șaguna, Head of Mobile App Strategy & Growth – marketing;
  • Daniel Donici, cofondator Artesana – producție;
  • László Debreczeni, expert contabil – financiar;
  • Dan Luca, Productivity Expert și fondator 5AM Club România – productivitate;
  • Raluca Culda, coach profesionist, trainer și expert în comportament uman – HR;
  • Tatian Diaconu, Entrepreneur, catalyst and investor in sustainable real estate and better communities – management;
  • Dan Crivăț, COO @ TradeX – Transfer Afaceri – creștere și dezvoltare.

Nu rata oportunitatea de a descoperi strategiile și instrumentele pentru eficientizarea afacerii! 

Rezervă-ți locul acum!


Vezi opțiuni BILETE